741Re: Tilmelding til frisbee_dk

  • Erik Hammer
    Mar 12, 2002
      Hej Jonas,

      Når vi nu er i gang med diskussionen her, kan vi lige så godt fortsætte.

      Der er ingen tvivl om, at den gamle eGroups løsning var bedre end nu efter
      Yahoo har overtaget det hele, og dels gjort tilmeldingsprocedurerne
      besværligere og dels opdelt kataloget over nyhedsgrupper, så det er
      vanskeligere at søge i.

      Min mail fra i morges havde alene til hensigt at beskrive, hvordan
      tilmelding rent faktisk kan ske - ikke at beskrive dette som den bedste
      løsning på længere sigt.

      Jeg er således absolut ikke afvisende overfor at flytte det hele til
      groupcare, som allerede anvendes af flere klubber (nogle af dem dog skjult)
      og herudover har groupcare nogle andre muligheder, som vi måske kan benytte
      os af.

      Afgørelsen må dog ligge hos DFSU's bestyrelse, der kan afveje fordele og
      ulemper ved de to nævnte og andre mulige fremtidige løsninger, samt en plan
      for migrering (dvs. overførsel af nuværende medlemmer og artikelarkiv) og
      sammenhæng til andre initiativer.

      Lad os stoppe denne diskussion for nu. Så snart der er gjort de fornødne
      overvejelser (og det er snart) vil der blive udsendt en besked om hvordan vi
      kommer videre.

      Erik
    • Show all 3 messages in this topic