744Skal DU med til DGI Landsstævne 27.-30. juni 2002?

  • Kristian Kjeldsen Hansen
    Mar 14, 2002
      Kære FrisbeeDanmark.

      DGI Landsstævnet 2002 på Bornholm nærmer sig med hastige skridt. Ultimate er ikke programsat, men det skal da ikke afholde os fra at deltage i løjerne!!

      I Flying Circus er der en stærkt spirende opbakning til at tage derover, og personligt VIL jeg derover (så vi skal nok få samlet et hold =), og nu vil jeg meget gerne høre fra alle I andre, hvordan holdningen til dette festlige og yderst fornøjelige arrangement er i jeres klubber?!

      Tilmeldingsfristen er den 23. april (foregår til dit lokale DGI amtskontor), så det er på høje tid at vi får snakket lidt sammen om dette her. Der vil måske være mulighed for, at vi kan få smidt en ultimatebane op på stranden, hvor beach volley også skal foregå og via tilmelding til beach volley turneringen (skal vist foregå med en åben struktur, hvor man ikke behøver spille ret mange kampe) således også få tid og plads til at kaste med vores blankpolerede discs. En anden mulighed kunne måske være at tilslutte os Natur & Friluftsliv og derigennem stille en bane op på græs (de skal vist nok afholde deres aktiviteter omkring Hammershus).

      Jeg vil foreslå alle, at gå ind på www.landsstaevne.dk og blive inspireret af de mange festlige ting, der skal foregå. Over 40.000 aktive idrætsfolk i alle aldre vil indtage klippeøen og fordoble dens indbyggertal i dagene 27.-30. juni 2002, og vi skal da være med til at gøre det hele ekstra attraktivt!

      Derfor: Løj stemningen i din klub - start en hype, og lad rygtet om eminent morskab i skøn natur sprede sig som en løbeild! Giv gerne en statusmelding over frisbee_dk, og tag så ellers alle dine gode ideer med til DGI aktivitetsmødet i Odense den 7. april. Her skal vi gerne kunne organsiere noget fast, såfremt der er opbakning til det!!

      Mange forventningsfulde hilsner

      Kristian Hansen
      Formand, Flying Circus