763Re: [frisbee_dk] Idrætsskadekursus specifikt for Ultimate d. 17. april

  • Thomas Dahl Pedersen
    Apr 10, 2002
      Hej Simon.

      Det lyder som en rigtig god idé det her.
      Du kan skrive mig på listen over deltagere.

      Skal vi have træningstøj med og dens slags?

      Thomas Dahl Pedesen - KFK

    • Show all 2 messages in this topic