790Frisbee Festival - Københavnertransport

  • Simon Juhl
    May 21, 2002
      Praktiske oplysninger angående transport til og fra Aalborg for DGI Storkøbenhavns deltagere:

      Afgang fredag 17.00 med Thinggaard Busser rute 881 fra Københavns Hovedbanegård
      (stoppestedet ligger på Bernstorffsgade mellem Hovedbanegårdens Tivoliindgang og hjørnet Bernstorffsgade/Vesterbrogade) - vi mødes 15 minutter før afgang.
      Ankomst Aalborg 22.05 - bybus videre til overnatningsstedet.

      Hjemrejse søndag 17.45 fra Aalborg
      Ankomst Kbh. Hovedbanegaard 22.05

      Pris og betalingsmåde: 150,- kr. ialt for transporten, som betales kontant til Simon Juhl søndag inden hjemrejsen.

      Følgende deltagere har bekræftet, at de ønsker at deltage i fællestransporten:
      Thor Møller
      Rasmus Juhl
      Jonas Honoré
      Thomas H. Jensen
      Rainer Mann
      Christian Mehlbye
      Simon Juhl
      Jacob Sørensen

      Følgende vil jeg meget gerne høre fra, så jeg kan afbestille eventuel overbooking:
      Sabine Hachmaister
      Kirsten Kjær
      Kristian Møhl Madsen
      Eva Schöllhammer (eller er det John, KFK i stedet???)

      Der er bestilt billetter nok, men som sagt vil jeg meget gerne høre fra jer - enten på mail simonjuhl@... eller telefon 35 42 81 85

      Vi ses på fredag - det bliver alt for sjovt!
      Simon, DGI Storkøbenhavn