852Nej, nej, nej.

  • viskelder
    Jul 30, 2002
      Det må ikke gå, som det plejer.

      Først og fremmest: René og Lena - det havde I k....eddeme gjort flot.
      Man fik reglerne og Lena gjorde på bedste vis reklame både for sit
      køn og det at spille, og I fik nævnt frisbee.dk.

      Til ultimate'erne: gør som René - henvis til frisbee.dk i morgen -
      der er nok ikke tid til at få noget op at stå, hvis I ikke har noget
      andet.

      Efter et friskt besøg på frisbee.dk må jeg sige, at en egentlig
      indføring i Ultimate og disc golf ikke findes på hovedsiden - der er
      lidt kort om at det er sjovt på Ultimate-siden - men ikke om hvordan
      man spiller osv.

      Der er brug for en beskrivelse, der tager førstegangsbesøgeren ved
      hånden og fører ham/hende rundt i vores - sy's vi vel selv - lyserøde
      Verden - den eneste ene sport, man behøver.
      Hvis der ikke er basis for at få en sådan artikel på frisbee.dk fordi
      ingen har tid til at lave det der: så lav det et andet sted.
      Al denne medie-dækning er tabt, hvis folk ikke kan finde det de
      søger: en grund til at netop de skulle prøve Ultimate/disc golf.

      Lad det ikke strande på politiske skænderier om hvem der skal/kan/har
      tid til noget - få det gjort. På den anden side vil I komme ud af det
      med en oplevelse og en følelse af at have været med til at skrive
      historie.
      Lad os få ryddet op og gjort det gennemskueligt.

      A propos rydde op: jeg vil ikke bruge dette forum til at reklamere,
      men de der kender vores hjemmeside kan ved selvsyn konstatere, at
      spilbare disc golf baner i Danmark pt. er reduceret til 4.
      Det er, hvad jeg kalder at rydde op - lad os starte med at bygge
      sporten op derfra - allesammen - sammen.

      William

      Og pøj, pøj i morgen: husk nu at sige frisbee.dk
    • Show all 3 messages in this topic