853Re: [frisbee_dk] Vedr. indslag om Ultimate

  • Rasmus Juhl Pedersen
    Jul 30, 2002
      Hej alle

      Stort tillykke til Flying Circus og ultimate danmark med den gode omtale i
      Politiken. Jeg havde selv kontakt til journalisten og bidrog i beskedent omfang med
      noget baggrund til artiklen. Jeg opfordrede stærkt til en henvisning til
      www.frisbee.dk, men den kom ikke med i artiklen. Det kan være en forglemmelse fra
      journalistens side, men det kan også være bevidst. Overvej hvor mange
      webhenvisninger, som Politiken og andre medier modtager i forbindelse med indslag
      og artikler! Og overvej lige, det tidsforbrug, der vil være med at sikre karakteren
      af indholdet. jeg ved godt at det i vores tilfælde kan være ligemeget, og andre
      medier bruger da også webhenvisninger i deres stof, men men ...

      Venlig hilsen

      Rasmus Juhl
      Flying Circus

    • Show all 7 messages in this topic