854Invitation til DM 2002 - udendørs

  • Henrik Thomesen
    Jul 31, 2002
      Hej alle.....

      Det kommer til at gå stærkt det her, da jeg skal nå et fly og er blevet forsinket af både radiointerviews, slagsange og Jonas' hår på Hovedbanen samt en kanoneksponering med Michael Meyerheim og Go' Morgen Danmark.

      Meld jer til hos hetho@... i åbenrækken, som spiller 1. sep., 8. sep., 15. sep. (indledende).

      Vest henholdsvis (kronologisk): Odense, Esbjerg, Aalborg
      Øst henholdsvis (kronologisk): KFK, Flying Circus, Farum

      Bestemt den 2. marts 2002 på Ultimate-udvalgsmøde i Aalborg.

      Finalerunde 28.-29. september 2002 varetages af Disc Dragons. Hertil kan også meldes dame, junior og begynderhold, som spiller i samme række (som år 2001). De 4 bedste hold fra henholdsvis Vest og Øst i åbenrækken kvalificerer sig til finalerunden.

      Jeg laver et program, når jeg er hjemme fra Hawaii. Dvs. at tilmeldingsfristen er 27. august 2002. Her vil også være detailoplysninger.

      mvh. og aloha
      Henrik Thomesen, formand for ultimateudvalget.
      Wilkensvej 14, 1. th.
      2000  Frederiksberg
      Tlf. 38107659/24850657
    • Show all 2 messages in this topic