875Re: [frisbee_dk] ariel & (www.)frisbee.dk

  • Søren Erland Vestø
    Jul 31, 2002
      At 00:23 01-08-2002 +0200, you wrote:
      >Men det med hunden giver vel også et forkert billede af Frisbee. Præcis
      >som de nævnte i morges. Vi vil gerne væk fra strandimaget. Kokken havde jo
      >intet fattet, han kørte stadig i, at det var perfekt vejr til at tage på
      >stranden og spille frisbee.

      Ja, den bed jeg også mærke i.. Den sved lidt.. Men i hans forsvar kan man
      vel sige, at han havde måske haft for travlt med maden til at høre efter..
      I øvrigt Kristian: Næste gang Anne snedigt lægger en disc på bordet til
      fuld eksponering så lægger du taktikbrædtet -på-gulvet-, IKKE ovenpå!! :o)

      >For mig at se, giver det ikke den store tilslutning for det seriøse spil.
      >Derimod var programmet i morges noget bedre. Det viste en del om selve
      >spillet, naturligvis kan man ikke spille en kamp på banegården, men det
      >var alligevel en god eksponering, modsat det som DR1 viste for noget tid
      >siden. Det følte jeg nærmere latterliggjorde Ultimate & Golf.

      En idé til Ariel ville være at vise en heftig kamp med en masse dives (i
      snedigt placerede mudderpøle) og tilhørende -meget- snavset spilletøj. Så
      kan de så prale med deres vaskemiddel mens vi får sporten eksponeret.. Alle
      vinder, alle er glade.. :o) Men nu drømmer jeg nok.. :o)

      mvh,
      Søren E
      ÅUFK http://aaufk.dk
    • Show all 4 messages in this topic