876SV: [frisbee_dk] ariel & (www.)frisbee.dk

  • Mikael Birkelund Johansen
    Jul 31, 2002

      Hej Alle

      Angående debatten om www.frisbee.dk og webforummet Frisbee_dk:

      Kort fortalt er jeg enig i det gavnlige ved denne debat, men jeg er dybt uenig i, at www.frisbee.dk er død eller i coma eller noget der blot ligner disse tilstande.

      Den er derimod et u-udnyttet potentiale, som langt overgår frisbee_dk, diverse klubbers hjemmesider og andre danske sider om frisbeesport. Det mener jeg den er på en lang række punkter.

      Jeg er overbevist om, at alle de elementer som er blevet kommenteret i diverse indlæg på dette forum kan lade sig gøre via www.frisbee.dk:

      -          debat via mailservice

      -          nyhedsside med opdateret nyheder

      -          kalender som kan opdateres af mange andre end en enkelt webadministrator

      -          100% bedre opdatering end eksempelvis www.dfsu.dk   J

      -          reklamefri, sponsorfri

      -          plads til triks, øvelser, tips, ideer, videoklip osv.

      Jeg er enig i, at det er meget fjollet med to fora hvor vi udbreder vores viden, debat og annonceringer. Lad os få nedlagt frisbee_dk@... så snart som muligt og bring alle bidrag

      Ideer osv. til www.frisbee.dk

      Det store stykke arbejde, som man kan se mange individuelle personer, klubber og firmaer gør for at præsentere frisbeesporten bør have en større opmærksomhed end de lokale 50 klik om måneden og det får de altså kun igennem en fælles portal på nettet.

      MvH

      Mikael Birkelund Johansen