930Ultimate, DM, opdatering - Aalborg kommer ikke! - Har du et musikanlæg?

  • Sara og Sune
    Sep 22, 2002
      Lidt info...

      Jeg kan oplyse at Aalborg har meddelt mig at de ikke dukker op.

      Derudover kan jeg oplyse at vi bliver 103 til lørdagens fest, og at vi har
      en uafklaret situation mht. anlæg.
      Vi har fået et tip på en i CFC, men hvis der er andre der kan ryste op med
      et anlæg på lørdag hører vi gerne om det (for mange tilbud er bedre end
      for få)

      Tag iøvrigt musik med, hvis du vil præge valget...
      (Modsat manges forventning sætter vi (svjv) ikke en PC op)

      mvh Sune, DiscDragons