932Ultimate, DM, Lidt flere praktiske oplysninger

  • Sara og Sune
    Sep 24, 2002
      Hej alle

      Jeg vil ikke garantere at vi får lavet noget flot og prangende om forholdene
      mv. omkring DM, så her kommer et lille skriv, der er

      relevant for alle der skal til DM:

      - Musik til lørdag aften er ikke på plads (kom frit frem)
      - Baner, omklædning og overnatning er ved den nordlige del af
      stadionområdet.
      (Tag 300S fra Lyngby mod Kokkedal, og stå af ved Handelsskolen)
      (Der vil være skilte med DiscDragons og DFSU logo fra busstopsted)
      - Parkering kan ske ved indkørsel midt på Gyrithe Lemchesvej
      (Kør ind ved lille hul i hegn med et stop- og standsning forbudt
      skilt, og vælg venstre forgrening efter 5 m. Parker på Basketbanen)
      - Sportscaféen ligger på 2. sal tæt på det fine fodbold stadion.
      - Ultimatemate udvalgsmøde starter kl. 17.00 på skolen.
      (Lokale ved siden af de overnattende hold)
      - Svømmehals caféen er åben fra lidt før 17.00, og det er muligt at
      gå ind "bagfra" så man ikke skal gå hele vejen udenom.
      - Der er festmiddag kl. 19.00. (Øl 10 kr., Vin 50 kr.)

      relevant for dem der skal overnatte: (Århus, Esbjerg og halvt-Odense)
      - I kan hente nogle madresser der skal hentes og bringes 800 m.
      (De er "lidt ulækre, men i orden hvis man har et lagen" iflg. den
      inspektør Per og jeg snakkede med i går)
      - David og jeg, der venter på Århus og Esbjerg fredag vil gerne vide
      hvad tid i forventer at ankomme.

      Jeg har lige snakket med Henrik Thomesen, omkring kampprogram mv., og
      han udsender et program i morgen.

      mvh Sune, DiscDragons
    • Show all 3 messages in this topic