938Program DM - Dagsorden ultimateudvalgsmøde

  • Henrik Thomesen
    Sep 25, 2002
      Kære klubber og spillere

      Så ligger programmet til DM klar som en vedhæftet fil. Programmet vil også hurtigst muligt fremgå af www.frisbee.dk.

      Der er også en indkaldelse til ultimateudvalgsmødet, som dog afholdes kl. 17.30 og ikke kl. 17.00, som tidligere udmeldt. Forslag til diskussion kan meddeles mig på forhånd eller bringes på banen under punktet eventuelt.

      Til orientering af Flying Circus 2 overtaget Dinosaurs plads i slutspillet, så det består af 8 hold.

      Tvivlsspørgsmål, fejl fra min side eller utilfredshed så kontakt mig i stedet for at mugge i krogene..... Det kan være, jeg har et svar på rede hånd.

      Vi ses i weekenden.

      mvh.
      Henrik Thomesen, formand for ultimateudvalget.

      Henrik Thomesen
      Wilkensvej 14, 1. th.
      2000  Frederiksberg
      Tlf. 38107659/24850657