939DM - Medbring sangbøger !

  • Sara og Sune
    Sep 25, 2002
      Tjaeh...

      Det vigtige:
      - For potentielle S-togsrejsende: Sporarbejde i weekenden. (Se link!)

      Det positive:
      - Kampprogram mv. er fastlagt, som fremgået af Henriks mail
      og nu også frisbee.dk.
      (Pigekamp fastlagt til søndag og CFC 2 er "Vest 4"!)
      - Per har lavet en rigtig cool side om området derude
      (Pers oprindelige email er vedhæftet i bunden)

      For disse ting; se http://www.frisbee.dk/sw934.asp og de sider henvises
      til.
      De har undergået grundig redaktion hele aftenen, så hvis du har kigget forbi
      i aften så kig venligst igen, da indholdet er rettet en del til.

      Det negative: (mest, velsagtens)
      - Vi har stadig ikke fået nogen henvendelser omkring musik !
      Så jeg foreslår at alle medbringer en sangbog og øver sig på et par sange.
      (Kender du nogen der kan låne os et anlæg (billigt, say gratis?), så få
      f..geren ud og få dem til at kontakte os, please please!
      Speed gerne processen op ved at bede folk ringe til Sune.)

      mvh Sune og Per