      Sent: Saturday, December 28, 2002 11:46 AM
      Subject: [frisbee_dk] Ultimatestævne i morgen søndag for fedtegrever og -grevinder

      Ultimate Nytårsstævne i Valbyhallen

      Ikke mange har tilmeldt sig endnu, men det kan stadig nås. DGI Storkøbenhavn vil gerne invitere jer til Nytårsworkout i Valbyhallen.
      Søndag d. 29. dec. kl. 11.00-17.00

      Hiv fat i klubkammeraterne, der alle trænger til at røre sig lidt og mød op i Valbyhallen i morgen. Gør Ultimateudvalget en tjeneste og giv en melding om ca.-antal til simonjuhl@... , og husk at der også altid er plads til pickup-spillere.
      Endeligt program lægges på dagen - stævnet koster en rund 10'er pr. deltager - til gengæld er DGI Storkøbenhavn den glade giver af en lille forfriskning undervejs.

      Vi ses på banen

      DGI Storkøbenhavns Ultimateudvalg

      Din brug af Yahoo! Grupper er underlagt Yahoo! Servicebetingelser.