976KFKs jubilæumsgolf

  • Sinus Frank
    Feb 7, 2003
      Kære frisbee-spillere, venner, bekendte og familiemedlemmer.

      Så sker det endelig! Vi får en disc golf-bane i København!!
      I forbindelse med dette og Københavns Frisbee Klubs 20-års jubilæum afholdes en turnering i Valby Parken på den bane, som bliver den faste bane "Copenhagen Disc Golf Park".
      Jeg vil bede jer alle om at komme, også selv om I ikke spiller eller kun har prøvet få gange - der er også en begynderrække!
      Det er MEGET vigtigt for os at vise politikerne, at vi virkelig har brug for den bane, og at der er mange mennesker, som vil bruge den.
      Derfor: Tag en lørdag ud af kalenderen d. 1/3 og få en hyggelig dag i det fri på Danmarks nye og superfede Frisbee Disc Golf Bane - please!!
      Klik ind på http://www.frisbee.dk/sw1402.asp og tilmeld dig nu!
      Vil du vide lidt om, hvad Disc Golf er, så klik ind på http://www.frisbee.dk/sw381.asp

      PS: Jeg vil opfordre alle til at sende denne mail videre til familie, venner, bekendte osv., så vi kan få en masse ud på den nye bane til d. 1/3.

      Sinus,
      Københavns Frisbee Klub