986Høflig forespørgsel...

  • Sara og Sune
    Feb 18, 2003
      Relevant for dig, hvis du ...

      - Deltog ved DM udendørs i Lyngby OG
      - Havde tilmeldt dig overnatning

      ELLER er klubsmølf i enten Esbjerg, ÅUFK, Discflyers eller Flying Circus
      .
      ..
      Vi har fået en uforudset regning for overnatning til DM stævnet, som er handlet ned* til 1500 kr.

      Det betyder at vi gerne vil bede om en frivillig indbetaling på i omegnen af 20 kr. pr. deltager der
      var tilmeldt overnatning til DM-stævnet... (jo, det er _lidt_ sent at spørge om det nu 6 mdr. efter)

      De 20 kr. dækker en fordeling af de 1500 kr. på 74 andele, hvoraf de 74 er fremkommet efter tilmelding som følger...
      Esbjerg 24 personer, ÅUFK 30 personer, Discflyers 13 personer og Flying Circus 7 personer.

      Repræsentanter fra DFSU og andre der sneg sig ind og sov må også gerne betale, for jeg ved der ikke
      var 74 der rent faktisk overnattede, hvorfor jeg ikke tror vi får dækket andet end halvdelen af beløbet.
      (Nåja... Rent frivillige donationer er også meget velkommen ;-)

      Klubbens konto nummer er: 5018 0001129524

      Med senere-end-sen hilsen

      Sune Thomsen, DiscDragons

      *) Jeg kan ikke 100 % afvise at der har været varslet en udgift, men omvendt fik jeg heller ikke
      en konkret pris i løbet af sommeren, så vi fik snakket os til rette om en pris på de 1500 kr.

      ps. er frisbee_dk@... død til fordel for foraerne på www.frisbee.dk ?