Nike Freestyle TV reklame

  • Erik Hammer
    Message 1 of 3 , Apr 18, 2003
      Hej alle

      Til min overraskelse så jeg i går et kort klip af en Nike TV-reklame med
      noget freestyle. Jeg havde godt hørt rygter om en sådan reklame i andre
      lande kombineret med en reklameturne, men nu er den åbenbart også i Danmark
      (selvom jeg ikke kan finde noget om reklameturnéen herhjemme).

      Det kan føre til, at freestyle bliver sommerens dille !!!

      Nike har ligefrem lavet en hel hjemmeside med forskellige tricks mv. Man kan
      selv sammensætte sin egen sekvens af tricks, der er et lille spil, billeder
      og meget mere. Musikken bliver man dog nok meget hurtig træt af (selvom den
      er meget bekræftende - "I can do that").

      Tjek følgende hjemmeside:
      www.nikefreestyle.com

      Du vil herefter skulle vælge mellem fodbold, basketball og frisbee.
      Siden afvikles som Macromedia Flash (så du skal muligvis først downloade en
      læser, hvis du ikke allerede har den).

      På siden kan også findes den 60 sekunders reklame, som Nike kører. Den
      afvikles i Quicktime format, og fylder ganske meget (7 MB) så brug ikke en
      langsom forbindelse.

      God fornøjelse
      Erik
    • Peter Jepsen <pjepsen@aki.ku.dk>
      Message 2 of 3 , Apr 19, 2003
        --- I frisbee_dk@..., "Erik Hammer" <hammer@i...>

        Hej alle

        Det er da fedt endelig at se freestyle i en reklame fra et stort
        firma, måske kan det få disc sporten til at rulle igen.

        Ja, og hvem skulle tro at en gammel freestyler som mig skulle blive
        moderne igen. Og i denne retro tid bliver det sikkert moderne igen
        med benvarmere ;-)

        Her er der et link til Nike freestyle opvisninger i Europe
        http://www.frisbee.com/2003_freestyle_tour/ - det ser ikke ud til
        at de kommer til danmark :-(

        Nå men jeg skal ind og finde negle, lim, Sky-Styler, Delay-X og
        Gettoblaster frem.

        Don´t Delay
        Peter Jepsen - Den hårde negl

      • Erik Hammer
        Message 3 of 3 , Apr 19, 2003
          Skuffende at de ikke nævner, at Sune også har vundet Kong Volmer

          Erik

> [...]

          kører.
          Den
          > afvikles i Quicktime format, og fylder ganske meget (7 MB) så

          Din brug af Yahoo! Grupper er underlagt
          http://dk.docs.yahoo.com/info/utos.html