Scorekeepers til Kong Volmer

  • Michael Thomesen
    Message 1 of 2 , Oct 19, 2004
      Hej Frisbee-danmark

      Hvis der er nogle der har lyst til at sidde på første parket og føre score
      til Kong Volmer turneringen i Farum Arena 13.-14 november er de mere end
      velkomne. Det behøver blot at være nogle timer. De mest flittige belønnes
      dog med en gratis buffet til aftensfesten.

      Kontakt venligst
      Michael Thomesen, Ragnarok
      thomesen@... eller 39 29 79 15
    • hellek@itu.dk
      Message 2 of 2 , Oct 22, 2004
        Hej Michael

        Jeg vil da gerne føre score ved en kamp eller to den weekend.

        Helle