Strandturnering Ishøj 23. juli

  • Jonas Honore
    Message 1 of 2 , Jul 1, 2005
      Ja, meget mere end det vides faktisk ikke, men sæt lige kryds i kalenderen, så kommer det lidt mere info om stævnet når jeg har det (efter EM).
      Men der bliver i hvert fald også mulighed for at grille efterfølgende....

      Mvh
      Jonas
      DGI Storkøbenhavn
    • Jonas Honore
      Message 2 of 2 , Jul 16, 2005
        Hej igen
        Så vil jeg gerne have jeres tilmeldinger til strandturneringen den 23.
        juli på Ishøj strand.
        Pris: kr. 100,- pr. hold.
        Tilmelding senest onsdag den 20. juli

        Der vil som tidligere år også være mulighed for at spille lidt
        volleyball mellem kampene. Ønsker man at deltage i volley-turneringen
        koster dette et mindre beløb.

        Mvh
        Jonas