Ultimate undervisning på idrætsdag i Valby

  • Stephen Møller
    Message 1 of 1 , Jul 31, 2006
      Hej Firsbee.dk (København)

      Jeg har fået en henvendelse fra en frivillig idrætsguide i Akacieparken. Line Faxø.
      Hun spurgte om vi ikke kunne stille et par ivrige folk der kunne vise børnene i Akacieparken, hvad Ultimate frisbee er.
      Det foregår på deres sportsdag lørdag d. 5. august 15:00 - 17:00
      Dem der melder sig kan tjene 60kr. i timen igennem Junior Ultimate Udvalget (tror jeg det hedder).
      Derudover er det muligt at spise med til deres grillaften bagefter - gratis.

      Jeg håber virkelig at der er 2 eller 3 folk der melder sig til det her. Det virker som en god sag og en oplagt mulighed for at værve nye unge spillere.

      Tamara fra Circus har meldt sig allerede, men vi skal nok bruge mindst en mere, der er lidt bedre til Dansk en vores Australske ven.

      Jeg rejser på ferie tirsdag aften, så hvis det har interasse, så skriv hurtigt tilbage.

      Venlig Hilsen
      Stephen Møller

      --
      Stephen-Peter Foged Møller spfm@...