instruktion 6. august - sidste chance

  • Jonas Honore
    Message 1 of 2 , Aug 3, 2006
      Hej
      Vi mangler stadig en instruktør til Hørsholm Stadion på mandag
      (6.august) kl 8.15 - 15.00
      Målgruppe: 7.-9. klasses-elever

      Er der ingen der har meldt tilbage i aften, aflyser jeg arrangementet.

      Mvh
      Jonas

      Mobiltlf 2925 6469
    • Jonas Honore
      Message 2 of 2 , Aug 4, 2006
        Hej igen

        Jeg fik taget helt fejl af både dag og måned.
        Instruktionen på Hørsholm Stadion er den 6. september og det er en onsdag.
        Giv mig en melding, hvis du er frisk

        Der er desuden stadig en mulighed for at undervise ifm Falkonergårdens
        Gymnasiums idrætsdag den 25. august kl 9:30 - 13:00. Det foregår ved
        Frederiksberg Hallerne / K.B. Hallen. Jeg har selv været der ude de
        sidste par år og det er faktisk fedt at træne nogle rigtige idrætsfolk i
        ultimate (Falkonergården er jo et gymnasium med idrætsfolk under Team
        Danmark). "Desværre" er jeg i år i sommerhus den uge.

        Mvh
        Jonas