Efterlysning

  • michael thomesen
    Message 1 of 3 , Dec 11, 2000
      På vegne af Sanne Hermansen, Ragnarok bringer jeg en efterlysning af 3 CD-plader med D.A.D., mistet under aftenfesten på Stavnsholtskolen i forbindelse med Kong Volmer.
      Har du kendskab til ovenstående kan du kontakte Sanne på tlf. 38281422

      Tak

    • Morten Lindegaard
      Message 2 of 3 , Dec 12, 2000
        Mens vi er i gang med efterlysninger fra Kong Volmer, så glemte jeg en
        mørkegrå sweatshirt med hætte og lynlås på banen i Stavnsholthallen,
        søndag...

        Go' jul! o<|:-)

        Morten L, KFK
      • Michael Thomesen
        Message 3 of 3 , Sep 23, 2004
          Hej alle.

          I forbindelse med stævnet i Kerteminde i juni udlånte jeg min elektriske
          luftmadras-pumpe til adskillige personer. Sidste mand fik vist ikke
          afleveret den tilbage. Hvis der nogle der kender til dette, må den meget
          gerne medbringes til Aalborg i weekenden.

          Med venlig hilsen
          Michael Thomesen

          thomesen@...