DGI i Sandet , Hornbæk strand den 4. august

  • Majbrit Dahl
    Message 1 of 4 , Aug 2, 2001
      Her kommer lige programmet og informationer om DGI i sandet på Hornbæk strand den 4. august.

      Ultimate turneringen starter kl. 10 og slutter kl. 16.30 hvor grillen vil være varm. Der bliver rig mulighed for at spille volley, håndbold eller sejle kajak samt få lavet en serie aerobic i løbet af dagen.

      Kampprogrammet for ultimate turneringen er vedhæftet.

      Husk at medbringe madkurven med alt hvad du ønsker at tilberede på grillen samt spise og drikke til.

      Ses til en solrig dag på stranden lørdag.
      Majbrit Dahl, DGI Frederiksborg Amts ultimate udvalg
    • Jonas Honore
      Message 2 of 4 , Aug 3, 2001
        Hej Mattias

        KFK kører med toget. Hvis I ikke kan få kørelejlighed kan vi jo
        følges.
        Vi tager Øresundstoget kl. 8.21 fra Hovedbanen.

        --
        Hilsen
        Jonas mailto:jonas@...

      • Mattias Ahlgren

          Message 4 of 4 , Aug 3, 2001
            > KFK kører med toget. Hvis I ikke kan få kørelejlighed kan vi jo
            > følges.
            > Vi tager Øresundstoget kl. 8.21 fra Hovedbanen.

            God ide.
            Vi syns måske då.

            Tack før ett snabbt svar!

            /mattias