Rykker - Ultimate DM-udendørs 2001

  • Rasmus Juhl Pedersen
    Message 1 of 4 , Aug 21, 2001
      Hej alle

      Hermed en venlig men bestemt erindring om tilmelding til DM-udendørs.
      Det kan nåes endnu. Husk spillerliste!

      Vh.
      DFSU
      --
      Click here for Free Video!!
      http://www.gohip.com/free_video/
      Message 2 of 4 , Aug 21, 2001
        Hej alle

        Hermed en venlig men bestemt erindring om tilmelding til DM-udendørs til
        de klubber, som endnu ikke har svaret. Det kan nåes endnu. Husk
        spillerliste!

        Vh.
        DFSU
        --
        Click here for Free Video!!
        http://www.gohip.com/free_video/
      • Jonas Honore
        Message 3 of 4 , Aug 21, 2001
          Hej Rasmus

          KFK stiller med et hold i open og et hold i damerækken (evt.
          dame/begynder-rækken)

          Jeg har ikke en spillerliste klar da vi har fået en del nye medlemmer
          i klubben, som vi gerne vil have med. Men de er så nye, at jeg ikke
          har efternavn og fødselsdato på dem.
          Du kan få en delvist færdig spillerliste og så de nye spillere senere.
          Så vidt jeg kan se, skal I senest have dem 7 dage før turneringsstart.

          --
          Hilsen
          Jonas mailto:jonas@...

        • Rasmus Juhl Pedersen
          Message 4 of 4 , Aug 21, 2001
            Hej Jonas

            Tak for tilmeldingen. jeg vil hellere vente indtil jeg kan få en komplet spillerliste.
            Kan du iøvrigt ikke rykke Morten for jeres kontingentbetaling, på forhånd tak.

            Vh.
            Rasmus