DM runde i Farum - hvor?

  • Jacob Søndergaard
    Message 1 of 2 , Sep 5, 2001
      Er der nogen, som kan hjælpe med at kaste lys over præcis hvor i Farum søndagens DM runde afholdes?

      Der er en del - i hvert fald fra KFK - som er i tvivl!

      mvh.

      Jacob / KFK
    • Jacob Søndergaard
      Message 2 of 2 , Sep 5, 2001
        Rasmus kunne vist læse mine tanker - hans svar kom i hvert fald gennem Yahoo's system før mit spørgsmål kom frem...