Sv: [frisbee_dk] Ultimate DM - resultater

  • oskjaer
    Message 1 of 2 , Sep 5, 2001
      Er resultaterne sendt til pressen og lagt ind på frisbee.dk og dfsu.dk?????

      René
    • Rasmus Juhl Pedersen
      Message 2 of 2 , Sep 5, 2001
        Nej!
        Men du er velkommen til at tage affære. Jeg har ikke dine kontaktadresser og jeg
        har ikke redigeringsadgang til frisbee.dk

        Rasmus

        --
        Click here for Free Video!!
        http://www.gohip.com/free_video/