Program til DM indendørs 2002

  • Henrik Thomesen
    Message 1 of 2 , Feb 24, 2002
      Hej Frisbee-Danmark....

      Her kommer et lille program med følgende kommentarer:

      Alle kampe til 13 point med en timecap på 25 minutter. Ved udløb af tiden spiller man pointet færdig og 1 over højeste score. Fører et hold med 3 point eller flere er kampen slut.

      Dog er damefinalen til 13 uden timecap og herrefinalen til 15 uden timecap.

      Toppulje i Open med 6 hold. Man medtager indbyrdes resultater fra indledende runde. 1+2 i toppuljen spiller finale, 3+4 spiller om 3. pladsen, 5+6 spiller om 5. pladsen.

      Bundpulje i Open med 3 hold. Man medtager IKKE indbyrdes resultater. Spiller round robin med en sidste kamp om 7.-8. pladsen.

      I damerækken spilles der 2 X round robin. 1+2 spiller finale.

      Adresser på hallerne:

      Aalborg Katedralskoles hal ligger bag ved Astoria biografen ca. 500m fra centrum. Løvvangshallen ligger i Nørresundby ca 2km nord for broen, og Grindstedhallen ligger ca 15 km nordøst for Løvvangshallen.

      Aalborg Katedralskole
      Sankt Jørgensgade 5
      9200 Aalborg

      Løvvangshallen
      Løvbakken 6
      9400 Nørresundby

      Grindstedhallen (Grindsted skolehal)
      Uggerhalnevej 4
      9310 Vodskov

      Er der fejl eller uregelmæssigheder, så lad mig endelig vide det.

      På gensyn næste weekend.

      Henrik
      Henrik Thomesen
      Wilkensvej 14, 1. th.
      2000  Frederiksberg
      Tlf. 38107659/24850657
    • hellek@it-c.dk
      Message 2 of 2 , Feb 28, 2002
        HENRIK THOMESEN
        HERHENNE KOM SIT
        HERHENNE KIM OST
        HERHENNE KOM TIS
        MENNESKE HIT HOR
        KENNETH HERO MIS
        SHEIKEN HENT ORM
        HINKESTEN HOMER
        HENRIK HENTE MOS
        HENRIK HOSTE NEM
        HEROIN HEKS NEMT
        HEKSEN ENORM HIT
        HEKSEN HOMER TIN
        HESTEN HORE MINK

        Lækkert med kørsel! Louise og jeg bor jo på Frederiksberg, så skal vi ikke
        bare komme hjme til dig? Jeg ringer...
        Helle (KFK)