Vedr. indslag om Ultimate

  • viskelder
    Message 1 of 7 , Jul 30, 2002
      Tillykke, tillykke.

      Det er fint med omtale; måtte jeg, belært af erfaringen, dog minde
      om, at I bør nævne en eller anden form for link til et sted, hvor der
      står noget mere udførligt for de interesserede?

      Der har i forne tider været en del (tilfældig) opmærksomhed om
      sporten som helhed, som desværre ikke har resulteret i nogen
      medlemstilgang af betydning på længere sigt, mest sandsynligt fordi
      man ikke har kanaliseret interessen nogen steder hen.

      Hvis I ikke allerede har det - hvad så med at lave en slags intro til
      Ultimate indeholdende hvad spillet går ud på, hvor det spilles, hvem
      man skal kontakte osv. og ivrigt henvise til denne?

      Hvis I har tænkt på ovenstående, så glem alt efter tillykke, tillykke
      og endnu engang tillykke!

      William (en af de der disc golf fanatikere)
    • Martin Vilsoe
      Message 2 of 7 , Jul 30, 2002

        Klogt, klogt, klogt, men allerede tænkt og forsøgt. Medierne (Politiken) er ikke helt vilde

        med at virke som reklameorgan – vi forsøgte at få både frisbee.dk og flyingcircus.dk med i artiklen, men det gik ikke. Vi håber P3 og TV2 i morgen er mere med på at hjælpe uvidende folk til at komme tættere på vores sport.

        Martin Vilsøe

        Flying Circus

[...]

        Din brug af Yahoo! Grupper er underlagt Yahoo! Servicebetingelser.
      • Martin Vilsoe
        Message 3 of 7 , Jul 30, 2002

          Men som William påpeger er det uheldigt, at der ikke er en fællesrekutterings mulighed via f.eks. frisbee.dk

          Desuden er det synd at både DFSU og frisbee.dk ofte er ramt af at være mangfuldt opdateret. Det er efterhånden længe siden at jeg bad om at VM skulle med som turnering, hvilket den nu også er kommet – hvis man klikker sig ind under ultimate/turneringer og så finder VM over i sidebaren til højre.... (hvorimod Furios Five findes først og stort på siden – selv om denne gode turnering er knap så relevant i øjeblikket).

          Hvorfor er VM Hawaii ikke på FORSIDEN AF FRISBEE.DK???? Det er trods alt første gang at vi sender TO hold til et VM. Hvis Politiken kan finde plads kan frisbee.dk vel også??? (Er det fordi webmaster er discgolfer eller er det fordi ingen fra Ultimate fronten magter at gøre noget ved det??).

          Martin Vilsøe

          NB – en stor del af af vores mediedækning p.t. skyldes, at vi har satset hårdt på at fremhæve MIX mulighederne i sporten.

          Message 4 of 7 , Jul 30, 2002
            Til Martin og alle andre

            Der er faktisk en del webmastere på frisbee.dk, som også er ultimate spillere - og VM har været på forsiden, nemlig da programmet og seedningerne blev offentliggjort, men den nyhed er siden overhalet af andre nyheder.

            Det vil naturligvis være oplagt med en nyhed, når VM starter, med et link til turneringens hjemmeside. Derudover er det aftalt med redaktionen, at vi så vidt muligt sender beretninger hjem (eller måske ligefrem opdaterer frisbee.dk derovre fra).

            Der er naturligvis to sider af enhver form for opdatering. Den første er at have oplysningerne. Den anden er at få foretaget opdateringerne. Det er derfor vores alle sammens opgave at sørge for at redaktionen får informationerne eller selv at lægge dem ind.

            Dette blot en opfordring til alle

            Erik

[...]

          • Rasmus Juhl Pedersen
            Message 5 of 7 , Jul 30, 2002
              Hej alle

              Stort tillykke til Flying Circus og ultimate danmark med den gode omtale i
              Politiken. Jeg havde selv kontakt til journalisten og bidrog i beskedent omfang med
              noget baggrund til artiklen. Jeg opfordrede stærkt til en henvisning til
              www.frisbee.dk, men den kom ikke med i artiklen. Det kan være en forglemmelse fra
              journalistens side, men det kan også være bevidst. Overvej hvor mange
              webhenvisninger, som Politiken og andre medier modtager i forbindelse med indslag
              og artikler! Og overvej lige, det tidsforbrug, der vil være med at sikre karakteren
              af indholdet. jeg ved godt at det i vores tilfælde kan være ligemeget, og andre
              medier bruger da også webhenvisninger i deres stof, men men ...

              Venlig hilsen

              Rasmus Juhl
              Flying Circus

            • Morten Ivø
              Message 6 of 7 , Jul 31, 2002
                Jeg har flere gange forsøgt at få en nyhed med på frisbee.dk, men det er ikke særligt nemt. Det er ingen steder beskrevet, hvordan man kontakter redaktionen med sin nyhed. Hvis man, fra forsiden, vælger 'Kontakt os', ja så kan man 'bare' give sin mening tilkende om hvor fanstatisk en hjemmeside frisbee.dk er(?)

                Jeg savner en let tilgængelig indgangsvinkel til nyhedsdelen på frisbee.dk, på samme måde som man kan oprette arrangementer på kalenderen. Det fungere jo fint.

                Så tror jeg siden bliver meget mere levende...

                Go' vind,
                Morten Ivø

              • jesper gormsen
                Message 7 of 7 , Jul 31, 2002

                  Hej Alle der har lyst til at bidrage med gode ideer eller nyheder til frisbee.dk.

                  Det er meget lettere end I tror: Klik ind på frisbee.dk. I højre side i navigationsmenuen er der et punkt, der hedder REDAKTIONEN; klik på det og læs, hvordan man gør. Hvis nogen skulle være i tvivl, er der mulighed for at blive udstyret med et brugernavn og et password til frisbee.dk, så man selv kan være med til at opdatere sitet.

                  Med hensyn til navigationspunktet KONTAKT OS er det noget, jeg har lavet for sjov med henblik på at gøre opmærksom på, at der er plads til humor på frisbee.dk, og for at se om der var nogen, der skulle have lyst til at udfylde formularen og være en del af denne humor.

                  Bedste hilsner

                  Jesper Gormsen

                  "Erik Hammer" <hammer@...> wrote:
> [...]
                  > derfor vores alle sammens opgave at sørge for at redaktionen
                  > får
                  > informationerne eller selv at lægge dem ind.

                  Få den nye Yahoo! Messenger
                  Nu med webkamera, talechat, interaktive baggrunde og meget mere!