ariel & (www.)frisbee.dk

  • viskelder
    Message 1 of 4 , Jul 31, 2002
      Hej Søren.

      Godt du nævner det med (www.) - det gik jeg ud fra var i orden.
      Jeg synes du nævner næsten det mest interessante til slut i artiklen:
      at du håber, at du ikke træder nogen over tæerne.

      Jeg har nu givet en del indlæg - jeg står ved dem. Måske er jeg lidt
      for hurtig til formuleringerne og træder flere end nødvendigt over
      tæerne, men jeg har åbenbart allerede uddelt en del blå negle.
      Det er en svær balancegang:

      Kommer man med et for valent indlæg a la: "Ku' man tænke sig at..."
      og "Det ku' måske være rart..." får man den lige tilbage
      igen: "Hvorfor gør du ikke noget ved det?" og redaktør, redaktør!

      Giver man konkrete anvisninger for forslag eller kritik, træder man
      helt sikkert nogen over tæerne.

      Kan folk virkelig ikke gennemskue, at vi alle gerne vil gøre noget
      for sporten og at indlæg, der KAN læses negativt også KAN læses som
      noget positivt og konstruktivt?

      Hvis alle mener, at frisbee.dk (+ (www.)) 8-) er, som det skal være,
      hvad så med at sige det også?
      Kom nu med de indlæg - vi ved jo, at I alle har en hjerne og som
      følge deraf tænker og forhåbentlig også har en mening.
      Tingenes tilstand ændres ikke, hvis der ikke er nogen, der siger
      noget.

      A propos Ariel: Som 1. skribent vedr. henvendelsen kan jeg tillægge
      flg.:
      Som jeg forstod reklamen, skal personen kaste en frisbeee, som hunden
      skal gribe i munden. Frisbeen rammer et lagen som ikke er der fordi
      Ariel har vasket det usynligt.
      Medieluderi eller ej? Jeg tror at alt, der får folk til at tænke på
      frisbee kan gavne sporten i folks bevidsthed - og så at blive vist i
      et helt år i hele Norden!?

      William
    • Kaare Sagan Larsen
      Message 2 of 4 , Jul 31, 2002
        Jeg havde ikke lige hørt det med lagenet, da jeg snakkede med hende, forbindelsen var rimelig dårlig.

        Men det med hunden giver vel også et forkert billede af Frisbee. Præcis som de nævnte i morges. Vi vil gerne væk fra strandimaget. Kokken havde jo intet fattet, han kørte stadig i, at det var perfekt vejr til at tage på stranden og spille frisbee.

        At man ser en kaste til sin hund giver vel lign. associationer, nemlig: Jamen, det er jo ligesom, når vi kaster på stranden. For mig er det også en tak for lalleglad
        .
        For mig at se, giver det ikke den store tilslutning for det seriøse spil. Derimod var programmet i morges noget bedre. Det viste en del om selve spillet, naturligvis kan man ikke spille en kamp på banegården, men det var alligevel en god eksponering, modsat det som DR1 viste for noget tid siden. Det følte jeg nærmere latterliggjorde Ultimate & Golf.

        mvh.

        Kaare

[...]

        Din brug af Yahoo! Grupper er underlagt http://dk.docs.yahoo.com/info/utos.html
      • Søren Erland Vestø
        Message 3 of 4 , Jul 31, 2002
          At 00:23 01-08-2002 +0200, you wrote:
> [...]
          >intet fattet, han kørte stadig i, at det var perfekt vejr til at tage på

          Ja, den bed jeg også mærke i.. Den sved lidt.. Men i hans forsvar kan man
          vel sige, at han havde måske haft for travlt med maden til at høre efter..
          I øvrigt Kristian: Næste gang Anne snedigt lægger en disc på bordet til
          fuld eksponering så lægger du taktikbrædtet -på-gulvet-, IKKE ovenpå!! :o)

> [...]
          >var alligevel en god eksponering, modsat det som DR1 viste for noget tid
          >siden. Det følte jeg nærmere latterliggjorde Ultimate & Golf.

          En idé til Ariel ville være at vise en heftig kamp med en masse dives (i
          snedigt placerede mudderpøle) og tilhørende -meget- snavset spilletøj. Så
          kan de så prale med deres vaskemiddel mens vi får sporten eksponeret.. Alle
          vinder, alle er glade.. :o) Men nu drømmer jeg nok.. :o)

          mvh,
          Søren E
          ÅUFK http://aaufk.dk
        • Mikael Birkelund Johansen
          Message 4 of 4 , Jul 31, 2002

            Hej Alle

            Angående debatten om www.frisbee.dk og webforummet Frisbee_dk:

            Kort fortalt er jeg enig i det gavnlige ved denne debat, men jeg er dybt uenig i, at www.frisbee.dk er død eller i coma eller noget der blot ligner disse tilstande.

            Den er derimod et u-udnyttet potentiale, som langt overgår frisbee_dk, diverse klubbers hjemmesider og andre danske sider om frisbeesport. Det mener jeg den er på en lang række punkter.

            Jeg er overbevist om, at alle de elementer som er blevet kommenteret i diverse indlæg på dette forum kan lade sig gøre via www.frisbee.dk:

            -          debat via mailservice

            -          nyhedsside med opdateret nyheder

            -          kalender som kan opdateres af mange andre end en enkelt webadministrator

            -          100% bedre opdatering end eksempelvis www.dfsu.dk   J

            -          reklamefri, sponsorfri

            -          plads til triks, øvelser, tips, ideer, videoklip osv.

            Jeg er enig i, at det er meget fjollet med to fora hvor vi udbreder vores viden, debat og annonceringer. Lad os få nedlagt frisbee_dk@... så snart som muligt og bring alle bidrag

            Ideer osv. til www.frisbee.dk

            Det store stykke arbejde, som man kan se mange individuelle personer, klubber og firmaer gør for at præsentere frisbeesporten bør have en større opmærksomhed end de lokale 50 klik om måneden og det får de altså kun igennem en fælles portal på nettet.

            MvH

            Mikael Birkelund Johansen

[...]

            Din brug af Yahoo! Grupper er underlagt Yahoo! Servicebetingelser.