Furious Five - Vacant spot - 15.-16. feb. !

  • Sara og Sune
    Message 1 of 2 , Feb 6, 2003
      Hej
      (message in english further down...)
      (Send beskeden videre til en du mener det kunne være relevant for..., tak)

      Vi har en ledig plads på vort hold !
      Vi er et hold af rutinerede DiscDragons spillere, nemlig Per Slotsbo, Martin B. Olsen, Thomas Krog, Bjarne Nielsen og så
      mig der pludseligt gerne vil springe fra. (af hensyn til min kone... vi venter barn om 4 uger)

      Turneringen vi snakker om er en weekend turnering kaldet Furious Five, hvor der spilles uden udskiftninger hele weekenden.
      Turneringen foregår allerede om 9 dage, altså 15.-16. februar, så du har ikke lang tid at beslutte dig i...
      Det koster... hmmm... nok ikke så meget med denne korte varsel... ring så finder vi ud af noget.
      Se flere oplysninger om turneringen på http://www.DiscFlyers.dk/

      ps. Vi stiller et 5-mands hold, for vi har en modvillig vikar.

      Mvh Sune Thomsen, 2070 0155

      -- English translation --

      We have a vacant opening in our team for the Furious Five tournament.
      We are skilled players, and i'm sorry to say that i'm the one who wan't to leave the team.

      If you haven't heard about the turnament, its a 5 person on a team tournament, with NO substitutions through-out the entire weekend.
      The turnament is held on the weekend 15.-16. february, which is in 9 days, so i'm afraid you can't really think about it...
      The cost is... well, not as much with this short notice... call or email, and we'll reach an agreement.
      You can find more information on the tournament on http://www.DiscFlyers.dk/

      Kind regards,

      Sune Thomsen, +45 2070 0155
    • Sara og Sune