Re: [gengasdrift] Inga nyheter?

  • Kalle Nogenmyr
    Message 1 of 2 , Oct 22, 2008
      Hej!

      Angående varma spridare. Jag tror det kan vara idé att låta bränslepumpen
      fortsätta gå även när man kör på gengas... detta för att transportera bort
      ev. ånga bildad i spridarna.... antagligen får man trots det dålig
      cirkulation inne i själva spridaren, men... det är ju inte så mycket man
      kan göra åt det. Eller har någon andra idéer?

      Mvh Kalle