Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.

Re: [merc_msia_birm] Terima Kasih

Expand Messages
  • ahmad muhammad
    nanti sampai utara cari saya 0195899902 terutama bila lalu area Jitra. ust.mat ________________________________ From: G S To:
    Message 1 of 22 , Mar 16, 2010
    View Source
    • 0 Attachment
      nanti sampai utara cari saya 0195899902 terutama bila lalu area Jitra.

      ust.mat



      From: G S <gs_e240@...>
      To: merc_msia_birm@...
      Sent: Wed, March 17, 2010 3:06:21 AM
      Subject: Re: [merc_msia_birm] Terima Kasih



      Betul Ustaz...Syed dok tunggu kat Genting.  Dia sekarang jadi Ketua Jabatan Coaching and Mentoring dan sibuk senantiasa.  Dia baru pergi India selama 2 minggu.  Gumbira dia di Genting. Memang Cikgu Ali dan semua member2 lain dok tunggu...tak pa, 2 minggu lagi saya dah lapor diri bertugas semula.  Nanti balik Utara saya jumpa Ustaz...bagi contact number di sana.
       
      GS

      --- On Mon, 15/3/10, ahmad muhammad <mbahmad@...> wrote:

      From: ahmad muhammad <mbahmad@...>
      Subject: Re: [merc_msia_birm] Terima Kasih
      To: merc_msia_birm@...
      Date: Monday, 15 March, 2010, 0:00

       
      cepatla balik,kawan hang syed putra ada tunggu kat genting.apa mimpi dia mintak pindah sanapun tak tau.tak dapat sejuk england dapat sejuk gentingpun jadila agaknya.cikgu Ali ada kat Aminudin Baki Kedah,diapun ingat kat hang lagi.

      ust.mat



      From: G S <gs_e240@yahoo. co.uk>
      To: merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk
      Sent: Mon, March 15, 2010 6:33:44 AM
      Subject: Re: [merc_msia_birm] Terima Kasih



      Tuan-tuan yang saya hormati,

      Terima kasih atas penghargaan yang diberi.  Kita semua akan melalui perjalanan ini.  Saya cuma amat bersyukur kerana amanah yang diberikan oleh kerajaan melalui wang rakyat telah saya cuba tunaikan dengan seupaya mungkin.  Saya memang percaya bahawa ada ramai yang lebih bijak pandai daripada saya yang mungkin tidak mendapat peluang sebegini dan saya juga sedar apa yang saya pelajari dan saya miliki ini cuma seumpama setitik air dalam lautan yang luas.

      Doa saya adalah supaya saya dapat manfaatkan sedikit ilmu yang saya miliki ini untuk kebaikan dan harapan supaya tuan-tuan juga diberkati dengan kejayaan yang cemerlang.

      GS
      e240

      Nota tambahan:  Saya bukan doktor, tetapi 'pesakit'...

      --- On Sun, 14/3/10, Azlihan Aziz <azlihan_75@yahoo. co.uk> wrote:

      From: Azlihan Aziz <azlihan_75@yahoo. co.uk>
      Subject: Re: [merc_msia_birm] Tahniah Dr. GS E240
      To: merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk
      Date: Sunday, 14 March, 2010, 11:00

       

      Tahniah Dr. Gurcharan Singh. Selamat kembali ke Malaysia.

      Azli




      From: ahmad muhammad <mbahmad@yahoo. com>
      To: merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk
      Sent: Sun, 14 March, 2010 17:27:40
      Subject: Re: [merc_msia_birm] Tahniah Dr. GS E240

       
      tahniah Dr Guchi,balik m'sia mai rumah aku di kedah.

      ust.mat



      From: M.M. Awang Kechik <musphy01@yahoo. com>
      To: Birm Mec <merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk>
      Sent: Sun, March 14, 2010 7:54:43 PM
      Subject: [merc_msia_birm] Tahniah Dr. GS E240



      Salam semua,

      Tahniah buat Dr. Gurcharan Singh  telah berjaya dalam vivanya minggu lepas dengan nano correction. Selamat kembali bertugas ke Malaya.

      Mus














    • Mohamad Bahagia
      Salam... Setuju sangatlah tu Guci. Depa dua-dua tu mantap, kalau pasai merc tu, sekali pandang dah tau mana yang jantan dan betinanya. Ngeri..ngeri. Anyway,
      Message 2 of 22 , Mar 17, 2010
      View Source
      • 0 Attachment
        Salam...
         
        Setuju sangatlah tu Guci. Depa dua-dua tu mantap, kalau pasai merc tu, sekali pandang dah tau mana yang jantan dan betinanya. Ngeri..ngeri. 
         
        Anyway, masa edahkan 2 tahun so boleh peganglagi sekali lagi tak tukaq nama tu. Distance doesn't matter kan.
         
        Mantan abang Long
         

        To: merc_msia_birm@...
        From: gs_e240@...
        Date: Tue, 16 Mar 2010 19:13:44 +0000
        Subject: RE: [merc_msia_birm] Terima Kasih

         
        Terima kasih Abang Bahagia...
        Saya dah nak kena letak jawatan Presiden kelab.  Tuan2 kena pilih Presiden baru.  Tapi takpa lah kalau nak ingat saya sebagai founder kelab. Rasanya Bro. Mus dan Bro. Sani kena terajui kelab selepas ini.
         
        GS
        e240
         
        Nota: Sepatutnya saya dah boleh hilang keahlian...sebab balik Malaysia tak pakai Merc ...

        --- On Mon, 15/3/10, Mohamad Bahagia <bah_gia@hotmail. com> wrote:

        From: Mohamad Bahagia <bah_gia@hotmail. com>
        Subject: RE: [merc_msia_birm] Terima Kasih
        To: "MERZ group" <merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk>
        Date: Monday, 15 March, 2010, 0:22

         
        Dear tuan president,
         
        Ayo..yo!!!! without correction ka. Congratulation lah, kami geng group pun tumpang berbangga dengan kehebatan tuan president. 
         
        Bahagia + Mazlina=Nabilah
         

        To: merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk
        From: mbahmad@yahoo. com
        Date: Mon, 15 Mar 2010 00:00:44 -0700
        Subject: Re: [merc_msia_birm] Terima Kasih

         
        cepatla balik,kawan hang syed putra ada tunggu kat genting.apa mimpi dia mintak pindah sanapun tak tau.tak dapat sejuk england dapat sejuk gentingpun jadila agaknya.cikgu Ali ada kat Aminudin Baki Kedah,diapun ingat kat hang lagi.

        ust.mat



        From: G S <gs_e240@yahoo. co.uk>
        To: merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk
        Sent: Mon, March 15, 2010 6:33:44 AM
        Subject: Re: [merc_msia_birm] Terima Kasih



        Tuan-tuan yang saya hormati,

        Terima kasih atas penghargaan yang diberi.  Kita semua akan melalui perjalanan ini.  Saya cuma amat bersyukur kerana amanah yang diberikan oleh kerajaan melalui wang rakyat telah saya cuba tunaikan dengan seupaya mungkin.  Saya memang percaya bahawa ada ramai yang lebih bijak pandai daripada saya yang mungkin tidak mendapat peluang sebegini dan saya juga sedar apa yang saya pelajari dan saya miliki ini cuma seumpama setitik air dalam lautan yang luas.

        Doa saya adalah supaya saya dapat manfaatkan sedikit ilmu yang saya miliki ini untuk kebaikan dan harapan supaya tuan-tuan juga diberkati dengan kejayaan yang cemerlang.

        GS
        e240

        Nota tambahan:  Saya bukan doktor, tetapi 'pesakit'...

        --- On Sun, 14/3/10, Azlihan Aziz <azlihan_75@yahoo. co.uk> wrote:

        From: Azlihan Aziz <azlihan_75@yahoo. co.uk>
        Subject: Re: [merc_msia_birm] Tahniah Dr. GS E240
        To: merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk
        Date: Sunday, 14 March, 2010, 11:00

         


        Tahniah Dr. Gurcharan Singh. Selamat kembali ke Malaysia.

        Azli




        From: ahmad muhammad <mbahmad@yahoo. com>
        To: merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk
        Sent: Sun, 14 March, 2010 17:27:40
        Subject: Re: [merc_msia_birm] Tahniah Dr. GS E240

         

        tahniah Dr Guchi,balik m'sia mai rumah aku di kedah.

        ust.mat



        From: M.M. Awang Kechik <musphy01@yahoo. com>
        To: Birm Mec <merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk>
        Sent: Sun, March 14, 2010 7:54:43 PM
        Subject: [merc_msia_birm] Tahniah Dr. GS E240



        Salam semua,

        Tahniah buat Dr. Gurcharan Singh  telah berjaya dalam vivanya minggu lepas dengan nano correction. Selamat kembali bertugas ke Malaya.

        Mus













        Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft. Get it now.




        Hotmail: Trusted email with Microsoft’s powerful SPAM protection. Sign up now.
      • G S
        Steady Abg Bahagia...nama memang tak tukaq pun...cuma bagi hadiah kpd ibu bapa...dok di Kangar lah nanti kreta tu.   GS e240 ... From: Mohamad Bahagia
        Message 3 of 22 , Mar 17, 2010
        View Source
        • 0 Attachment
          Steady Abg Bahagia...nama memang tak tukaq pun...cuma bagi hadiah kpd ibu bapa...dok di Kangar lah nanti kreta tu.
           
          GS
          e240

          --- On Wed, 17/3/10, Mohamad Bahagia <bah_gia@...> wrote:

          From: Mohamad Bahagia <bah_gia@...>
          Subject: RE: [merc_msia_birm] Terima Kasih
          To: "MERZ group" <merc_msia_birm@...>
          Date: Wednesday, 17 March, 2010, 1:06

           
          Salam...
           
          Setuju sangatlah tu Guci. Depa dua-dua tu mantap, kalau pasai merc tu, sekali pandang dah tau mana yang jantan dan betinanya. Ngeri..ngeri. 
           
          Anyway, masa edahkan 2 tahun so boleh peganglagi sekali lagi tak tukaq nama tu. Distance doesn't matter kan.
           
          Mantan abang Long
           

          To: merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk
          From: gs_e240@yahoo. co.uk
          Date: Tue, 16 Mar 2010 19:13:44 +0000
          Subject: RE: [merc_msia_birm] Terima Kasih

           
          Terima kasih Abang Bahagia...
          Saya dah nak kena letak jawatan Presiden kelab.  Tuan2 kena pilih Presiden baru.  Tapi takpa lah kalau nak ingat saya sebagai founder kelab. Rasanya Bro. Mus dan Bro. Sani kena terajui kelab selepas ini.
           
          GS
          e240
           
          Nota: Sepatutnya saya dah boleh hilang keahlian...sebab balik Malaysia tak pakai Merc ...

          --- On Mon, 15/3/10, Mohamad Bahagia <bah_gia@hotmail. com> wrote:

          From: Mohamad Bahagia <bah_gia@hotmail. com>
          Subject: RE: [merc_msia_birm] Terima Kasih
          To: "MERZ group" <merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk>
          Date: Monday, 15 March, 2010, 0:22

           
          Dear tuan president,
           
          Ayo..yo!!!! without correction ka. Congratulation lah, kami geng group pun tumpang berbangga dengan kehebatan tuan president. 
           
          Bahagia + Mazlina=Nabilah
           

          To: merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk
          From: mbahmad@yahoo. com
          Date: Mon, 15 Mar 2010 00:00:44 -0700
          Subject: Re: [merc_msia_birm] Terima Kasih

           
          cepatla balik,kawan hang syed putra ada tunggu kat genting.apa mimpi dia mintak pindah sanapun tak tau.tak dapat sejuk england dapat sejuk gentingpun jadila agaknya.cikgu Ali ada kat Aminudin Baki Kedah,diapun ingat kat hang lagi.

          ust.mat



          From: G S <gs_e240@yahoo. co.uk>
          To: merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk
          Sent: Mon, March 15, 2010 6:33:44 AM
          Subject: Re: [merc_msia_birm] Terima Kasih



          Tuan-tuan yang saya hormati,

          Terima kasih atas penghargaan yang diberi.  Kita semua akan melalui perjalanan ini.  Saya cuma amat bersyukur kerana amanah yang diberikan oleh kerajaan melalui wang rakyat telah saya cuba tunaikan dengan seupaya mungkin.  Saya memang percaya bahawa ada ramai yang lebih bijak pandai daripada saya yang mungkin tidak mendapat peluang sebegini dan saya juga sedar apa yang saya pelajari dan saya miliki ini cuma seumpama setitik air dalam lautan yang luas.

          Doa saya adalah supaya saya dapat manfaatkan sedikit ilmu yang saya miliki ini untuk kebaikan dan harapan supaya tuan-tuan juga diberkati dengan kejayaan yang cemerlang.

          GS
          e240

          Nota tambahan:  Saya bukan doktor, tetapi 'pesakit'...

          --- On Sun, 14/3/10, Azlihan Aziz <azlihan_75@yahoo. co.uk> wrote:

          From: Azlihan Aziz <azlihan_75@yahoo. co.uk>
          Subject: Re: [merc_msia_birm] Tahniah Dr. GS E240
          To: merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk
          Date: Sunday, 14 March, 2010, 11:00

           


          Tahniah Dr. Gurcharan Singh. Selamat kembali ke Malaysia.

          Azli




          From: ahmad muhammad <mbahmad@yahoo. com>
          To: merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk
          Sent: Sun, 14 March, 2010 17:27:40
          Subject: Re: [merc_msia_birm] Tahniah Dr. GS E240

           

          tahniah Dr Guchi,balik m'sia mai rumah aku di kedah.

          ust.mat



          From: M.M. Awang Kechik <musphy01@yahoo. com>
          To: Birm Mec <merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk>
          Sent: Sun, March 14, 2010 7:54:43 PM
          Subject: [merc_msia_birm] Tahniah Dr. GS E240



          Salam semua,

          Tahniah buat Dr. Gurcharan Singh  telah berjaya dalam vivanya minggu lepas dengan nano correction. Selamat kembali bertugas ke Malaya.

          Mus













          Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft. Get it now.




          Hotmail: Trusted email with Microsoft’s powerful SPAM protection. Sign up now.

        • MM
          Mantap tu Dr. GS, nama pon merc msia birm.... Balik Malaya boleh update status e240 tu nanti..... Sent from my Touch HD@O2 ... From: G S
          Message 4 of 22 , Mar 17, 2010
          View Source
          • 0 Attachment
            Mantap tu Dr. GS, nama pon merc msia birm....
            Balik Malaya boleh update status e240 tu nanti.....


            Sent from my Touch HD@O2



            From: G S <gs_e240@...>
            Sent: 17 March 2010 11:07
            To: merc_msia_birm@...
            Subject: RE: [merc_msia_birm] Terima Kasih

             

            Steady Abg Bahagia...nama memang tak tukaq pun...cuma bagi hadiah kpd ibu bapa...dok di Kangar lah nanti kreta tu.
             
            GS
            e240

            --- On Wed, 17/3/10, Mohamad Bahagia <bah_gia@hotmail. com> wrote:

            From: Mohamad Bahagia <bah_gia@hotmail. com>
            Subject: RE: [merc_msia_birm] Terima Kasih
            To: "MERZ group" <merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk>
            Date: Wednesday, 17 March, 2010, 1:06

             
            Salam...
             
            Setuju sangatlah tu Guci. Depa dua-dua tu mantap, kalau pasai merc tu, sekali pandang dah tau mana yang jantan dan betinanya. Ngeri..ngeri. 
             
            Anyway, masa edahkan 2 tahun so boleh peganglagi sekali lagi tak tukaq nama tu. Distance doesn't matter kan.
             
            Mantan abang Long
             

            To: merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk
            From: gs_e240@yahoo. co.uk
            Date: Tue, 16 Mar 2010 19:13:44 +0000
            Subject: RE: [merc_msia_birm] Terima Kasih

             
            Terima kasih Abang Bahagia...



            [The entire original message is not included]
          • Mohamad Bahagia
            Anak mithali ni. Hebat..hebat Guci. Aku nak bagi apa pulak ye kat famili aku ni....Hmmmm To: merc_msia_birm@yahoogroups.co.uk From: musphy01@yahoo.com Date:
            Message 5 of 22 , Mar 17, 2010
            View Source
            • 0 Attachment
               
              Anak mithali ni. Hebat..hebat Guci. Aku nak bagi apa pulak ye kat famili aku ni....Hmmmm
               

              To: merc_msia_birm@...
              From: musphy01@...
              Date: Wed, 17 Mar 2010 17:13:24 +0000
              Subject: RE: [merc_msia_birm] Terima Kasih

               
              Mantap tu Dr. GS, nama pon merc msia birm....
              Balik Malaya boleh update status e240 tu nanti.....


              Sent from my Touch HD@O2



              From: G S <gs_e240@yahoo. co.uk>
              Sent: 17 March 2010 11:07
              To: merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk
              Subject: RE: [merc_msia_birm] Terima Kasih

               

              Steady Abg Bahagia...nama memang tak tukaq pun...cuma bagi hadiah kpd ibu bapa...dok di Kangar lah nanti kreta tu.
               
              GS
              e240

              --- On Wed, 17/3/10, Mohamad Bahagia <bah_gia@hotmail. com> wrote:

              From: Mohamad Bahagia <bah_gia@hotmail. com>
              Subject: RE: [merc_msia_birm] Terima Kasih
              To: "MERZ group" <merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk>
              Date: Wednesday, 17 March, 2010, 1:06

               
              Salam...
               
              Setuju sangatlah tu Guci. Depa dua-dua tu mantap, kalau pasai merc tu, sekali pandang dah tau mana yang jantan dan betinanya. Ngeri..ngeri. 
               
              Anyway, masa edahkan 2 tahun so boleh peganglagi sekali lagi tak tukaq nama tu. Distance doesn't matter kan.
               
              Mantan abang Long
               

              To: merc_msia_birm@ yahoogroups. co.uk
              From: gs_e240@yahoo. co.uk
              Date: Tue, 16 Mar 2010 19:13:44 +0000
              Subject: RE: [merc_msia_birm] Terima Kasih

               
              Terima kasih Abang Bahagia...



              [The entire original message is not included]


              Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft. Get it now.
            Your message has been successfully submitted and would be delivered to recipients shortly.