Servicebok

  • curtsundstedt
    Message 1 of 3 , Nov 6, 2005
      Hej!
      Är det någon som har en service- eller handbok, eller verkstadshandbok
      för SRX-6, -86:a att sälja, låna eller hyra ut?
      Jag söker även reservdelar som bromsskivor och bromsslangar. Ev diverse
      andra reservdelar.
    • Johan Varland
      Message 2 of 3 , Nov 6, 2005
        Curt!

        Bromsskivor och bromsslangar vill du INTE ha original. Bromsskivor hjälper
        Acke Rising på ISR till med. Det blir både bra och billigt. Jag köpte en
        skräddarsydd flytande skiva av honom (eloxerat centrum i alu + flytande
        skiva i det som brukar kallas gjutjärn, men som enligt Acke är något annat)
        för en tusing. En stenåldersskiva som SRXens borde han kunna göra billigare.
        Där kan du även få stålomspunna bromsslangar tillkapade och försedda med
        proffsiga banjobultar.

        // Johan V - SRX-lös numera

      • Anders Nilsson
        Message 3 of 3 , Nov 6, 2005
          Även om forumet ligger nere så kan du ladda ner verkstadsmanualen här:

          http://srxtt.swipeout.net/files/

          Mvh

          Anders
          List admin